اس ام اس جوک جدید آبان 1398 [RB:Rozblog_Js]
لوگو وب سایت

وبسایت تفریحی لاو تو فان

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

مادرم به مهمونا گفت پسرم زده تو كار فرش و تلويزيون. گفتن عه به سلامتى، زده تو كار تجارت؟ گفت نه؛ رو فرش دراز ميكشه تلويزيون نگاه ميكنه

شما که شلوار پیراهنِ پاره رو مد کردید

یه جورابِ پاره هم مد کنید ما راحت شیم دیگه :)

دو روز پیش رفتم مجلس ختم بابای یکی از بچه ها، اومدنی میخواستم به مادر دوستم بگم غم آخرتون باشه برگشتم گفتم : بار آخرتون باشه اونم گفت چشم :|

به USB میخوره اسم تیم دوم آمریکا باشه

نوشته؛

1-اگه رسیدن پنجشنبه جمعه هیجانزده ت نمیکنه بایددوستاتوعوض کنی!

2-اگه برای روزشنبه انگیزه‌ نداری باید شغلتوعوض کنی!

3-اگه بی‌صبرانه منتظرشنبه ای تابری سرکار بایدهمسرتوعوض کنی!

من هميشه شماره ٣هستمو بيصبرانه منتظر شنبه م تابرم سركار،

البته اينكه همسري م ندارم بي تاثير نيس..

اول دبیرستان بودیم معلم زبانمون بین درس هی از عموش اسم میبرد و من همش غبطه میخوردم که این مرد چقدر با محبته. همیشه هم به ما توصیه میکرد عمو ایزوآر رو فراموش نکنیم

ما گناه را نمی‌بینیم، مگر آن‌ که زنی مرتکب آن شود!

دل بعضیا حکم ایستگاه دروازه دولتو داره

هنوز یکی درنیومده یکی دیگه میره توو

دلیل اینکه کلوچه ها رو دوتایی میسازن اینه که یکیش بره تو معده یکیش لای دندونا گیر کنه.

صبح جمعه، کله ی سحر بلند میشی میری کوه؟ کوه که جایی نمیره. بخواب. بعدا برو

ولی اشرف مخلوقات باید یه کلیه داشته باشه با دوتا مثانه که بتونه 24 ساعت قشنگ بخوابه

من همیشه صبر میکنم فیلمای معروف کیفیت عالیش بیاد بعد که چند وقت میگذره میرم دانلود کنم میبینم حجمش خیلی زیاده همون کیفیت متوسطو دانلود میکنم.

قبلا که مریض میشدم واکنش بابام این بود که امتحان داری؟ الان میپرسه باز بیرون چه ات و اشغالی خوردی ؟خدا رو شکر به ویروس و میکروب و باکتری هم هیچ اعتقادی نداره

منبع : سایت تفریحی مستر ها

www.Mrha.ir


تظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: